Onsdag.



Tjolahopp eller vad jag nu ska förmå mig att säga till folket.

Sitter för tillfället här och kollar på min übersöta katt och lyssnar till Patrik som snällt diskar i köket, snart är det frukost som gäller och efter det så ska dagens alla ärenden påbörjas sakta men säkert eftersom att jag knappt kan röra på mig :/
Ikväll så hoppas jag på att det är någon trevlig tk som följer med mig på Sommarkvällen som är idag  ! Dead by april ska spela aukustiskt där och sedan beger dom sig vidare till slicken det får vi dock se om jag lyssnar på eller ikke .. men det på sommarkväll vill jag verkligen se ! så om jag inte får någon trevlig tok med mig får jag helt enkelt tvinga med mig Älsklingen min .. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0