Lungt och skönt



Helt underbart skönt att vara hemma ingen kan nog ana hur underbart det är att få sitta hemma sätt upp och ned utan att behöva göra något, utan att känna att jag måste passa upp på någon och vara trevlig ! nej nu är det bara Patrik och Rickard här och ingen av dom behöver jag känna mig tvingad att vara trevlig mot eller passa upp på .. helt underbart är det .. jag kan slappna av och bara vara .. busa med Gizmo och njuta .. åååh .. TOPPEN !!

Jag känner att jag är ruskigt sugen på en ny bloggdesign dessutom ... synd bara att jag suger på sådant och inte har något photoshop på datorn för tillfället ..

Älsklingen håller på att göra macka och oboy till mig MUMS jag ska äta upp detta sedan ska jag slänga mig ned i sängen oh bara sova sova sova !!
Blir nog lätt öronproppar för mig inatt !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0