Fortfarande proppmätt !



Cicci jag och Patrik har grillat idag och proppat i oss otroliga mängder mat ! jag förstår inte hur vi fortfarande kan leve med denna mängd mat i våra magar .. :p

Vi grillade, bacon och banan, kycklingspett, flintastek och majskolvar .. sedan till det var det sallad, tzatziki, såser och färskpotatis för Cicci och Patrik jag nöjde mig med bröd !

Just nu är det ondskan som gäller och efter det blir det att sova ! i varje fall jag tänker gå och lägga mig då så det så !

imorgon så blir det att tvätta, och möta Patriks mamma och lillebror på stationen och sedan bege oss till järnvägsmuseét och underhålla dom där .. måste passa på att plocka undan lite här hemma innan dom kommer dessutom .. :P
på tisdag är det Furuvik som är inplanerat med lite djur och karuseller och möjligen lite bad på det hela skulle nog sitta fint om vädret tillåter !! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0