Attention wore.



Gizmo som flyttade in här hos oss igår kväll är übergullig.. helt och hållet galet söt ! det är han verkligen fast han är värsta attention wore, lämnar vi honom ensam i en minut så skriker han tills att vi kommer och gosar med honom, sedan spelar det ingen roll om det är han som lämnar oss eller vi honom.. om vi är mer än någon meter ifrån han så gnäller han.. Mig har han väckt ett antal gånger genom att skrika åt mig tills jag klappar på honom eller drar han intill mig och patrik lika så .. Jätte gulligt :D hihi ... han får dock knappt i sig mat så vi har börjat mata honom lite med en nappdlaska!


Kommentarer
Postat av: Nina

Naaw, har ni skaffat kattunge? :) Söööt! Får komma och leka med Gucci och Nike någon gång ;)

2010-07-06 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0