Wiiihoo



Har sovit här i lägenheten i två nätter nu !

vi har även fått igång patriks dator och min dator blev jag smsad om tidigare att den med var klar för avhämtning så det är ju bara toppen !
lite synd bara att jag måste tigga sjuts av pappa eller någon då jag inte har så stor lust att åka buss en halvtimma, gå dit .. och sedan åka buss en halvtimma själv för att hämta datorn ! men det löser sig pappa får köra mig imorgon så är det bara !

Ikväll så har jag min första historia lektion den börjar klockan 18 sedan får vi se hur länge den håller i sig .. det är ju som sagt första gången den går för mig nu ..

och imorgon så tar vi två här och åker till mormor för att vila upp oss lite granna .. dock för att både patrik och jag kommer få sitta och plugga .. jag om jag fått några böcker och patrik måste plugga endå .. !


så fort vi har kommit i ordning här .. fixat oss en soffa och typ blommor så måste ju älsk och jag bestämma oss om de blir någon fest eller inte .. just nu funderar jag på att kanske ha en inflyttningsfest och att slå ihop våra födelsedagar eftersom att vi fyller så tätt inpå varandra så låter det som en bra idé enligt mig .. men vi får se hur allt artar sig ..

De är just nu sjukt dåligt med bilder .. både nya och gamla .. speciellt nya då kameran dök för djupt ned i ölen på nyårsafton .. men men .. gamla bilder kommer så fort jag orkar stoppa externa i datorn och föra över några .. har ju folk som väntar på korten sedan nyår vet jag med .. men som sagt .. lathet .. och brist på datorer har vi ju faktiskt haft .. vi fick igång denna igår kväll och fick sms om min imorse !

Älsklingen har duschat klart nu .. iiih nästan helt oskäggig .. >< jag vill ha min älskling med lite skäggis .. han ser inte lika smal och tanig ut då .. men nej nu kommer dommen .. han ska visst ta bort allt :( -snyft- tur att det växer ut .. han får se till att dricka mycket öl .. så kanske det växer ut fortare ..

Måste nog ta och runda av detta inlägg lite så att jag inte skiver en hel uppsats .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0