Sådärja !



Tittar in här ja för att berätta för alla att jag snart ska iväg till min första dag i skolan .. vilket jag inte riktigt vågar men har insett att det är lika bra att jag endå gör !

Sedan efter första lektionen ska jag hem till Min och Patriks lägenhet för att fixa lite granna .. efter det ska jag hem till mamma för att tvätta och packa lite mera prylar och sådant ! får se om vi kör över täcke och kuddar idag eller om det blir imorgon .. vågar inte riktigt sova där ännu jag haha .. men någon natt måste ju bli den första ! allt är ju i stort sätt klart där nu så varför inte liksom :)


Kommentarer
Postat av: GUSTAV

när är det inflyttningsfest? :D

2010-01-13 @ 23:05:49
URL: http://www.bebopkid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0