På gott och ont ..



Denna helg har väl varit bra och dålig .. beror på hur tusan man ser på saker och ting ..

Fredagen spenderades med Cicci i köket med en flaska vin .. och några cider .. mer än så var det väl liksom inte antar jag ^^
Lördagen .. skulle det vara middag och kalasning här .. jag patrik linda och rickard befann oss här och intog otroligt god mat lagad av den självutnämda mästerkocken jag själv ;)
på dagen så var det shopping som gällde inför kvällen och härja runt överallt .. stan bolaget rusta willys ja överallt .. ><
Efter att vi fått i oss maten så blev det massor med mera alkohol i blodet som gällde .. och heta diskutioner .. sedan begav sig linda och jag till Hangloose där blev vi inte långvariga men det var endå skoj så att säga .. :) natten kan jag radera helt och bara skita i ..
och idag .. söndag alltså !
tjaa då har Patrik agerat ännu mera toffel än vad han i vanligafall är .. han har diskat tvättat och härjat .. jag har dirigerat honom och sedan umgåtts med Madde .. vilket var år och dagar sedan sist .. men det märktes dock inte .. riktigt skönt och jag är helt och hållet top charmerad av hennes Milan ..
vi drack och åt kaffe - jag saft- och nybakta bullar otroligt goda sådanna :D medans Milan busade omkring hemma hos hennes mamma .. sedan hem hit till patrik och mig för att ge Milan en jätte nalle som jag inte har någon användning för alls här hemma :p han blev storm kär i nallen så att säga.. :O

Nu ska jag undersöka vad den andra token som bor här sysslar med och kanske sova eller plugga .. vet inte ..

Kommentarer
Postat av: madeleine

sjukt fin blogg!

hur är läget:]?

2010-02-04 @ 17:39:03
URL: http://madeleinevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0