Ny vecka = Nya tag


Ligger hemma på soffan just nu ja .. har duschat och härjat med mig själv sedan halv nio imorse när jag vaknade och letade runt efter älsklingen tills jag kom på lite snabbt att - fanja han hade ju tenta nu på morgonen- så för honom har jag och håller ännu tummarna lite till och från sisådär hehe hoppas självklart på att han ska klara den :)

har kollat på two and a half men hela morgonen känns det som i princip .. har så mycket mera att göra .. typ bädda sängen diska torka håret så att jag kan gå ut är nog endå det viktigaste men aah .. haha .. det hinner jag väl med hoppas jag .. börjar ju inte skolan före kvart i ett så det är ju ett tag kvar .. mitt ÄÄÄÄÄÄ funkar vldigt dåligt just nu .. det måste ligga något under tangenten tror jag eftersom att det funkade tipp topp igår .. haha ska be älsklingen kolla på det senare idag : )

Har tagit och lagt in en hel hög med bilder på facebook sent igår kväll som jag har legat lite efter med men nu är dom äntligen uppe ..
hoppas på att posten hinner komma och att dom har med sig böcker till mig så att jag slipper gå till skolan tomhänt :P

- Jag älskar dig Patrik Eriksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0