klockan tickar ..





Utan att röra sig känns det som !
det känns som att jag har varit ensam i en evighet nu men
tydligen så har jag bara varit ensam i några timmar ..
då Patrik hoppade på tåget klockan elva och jag kom hem
strax efter klockan 12 så i snitt 4 och en halv timma eller
något i den stilen har jag varit hemma själv och jag har
redan börjat svälta ihjäl och inse att jag är ensammast i hela vida världen ..
ingen kan vara ensammare än vad jag är just nu ..
så är det bara punkt slut ..

jag har i varje fall tagit mig ett bad / dusch och så har jag städat badrummet ordentigt ..
vilket är otroligt duktigt av någon som är så ensam och ynklig som jag är ..


Kan ju passa på att uppdatera alla om naglarna .. dom rök av idag ..
jag pallade inte det dom var för långa blir att pilla dit
kortare och göra det ett nytt försök sedan någon gång .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0