Jahapp



Alla kurser är påbörjade nu och all kurslitteratur är kirrad .. eller åtminstonde beställd .. och nu är jag ca 1750 kr fattigare innan jag ännu ens hunnit få in några slantar men sådant är tydligen livet som student .. så bara att vänta på pengar så att jag kan hämta ut mina böcker så att jag kan börja studera flitigt ;)
Blir väl ännu mindre roligt när Patrik måste till och beställa sina böcker antar jag, menar min summa är ju endå rättså lindrig med tanke på att jag kommer undan med en bok så ! vilket Patrik inte kommer göra och hans böcker är väl typ dubbelt så dyra som mina kan jag anta .. fy fan .. det borde vara som i vanliga skolan att man får låna böckerna av skolan tycker jag :D hade ju varit helt toppen det tycker jag men nej nu är det ikke så i detta fall. Så det är väl bara att bita i äpplet och betala nu och sedan beställa mera saker åt Patrik antar jag !

Appropå Patrik så sitter han här brevid mig och pluggar "flitigt" nu han heheh..det borde jag med göra antar jag eller åtminstonde ta och  läsa lite historia då det var ett antal sidor vi har prov på första gången så är det väl lika bra att ligga steget före och läsa redan nu :)


Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg :)

Ska också börja plugga nu, eller jag har pluggat en kurs nu i höst men nu ska jag börja på Socionom :)

Så ska också flytta hemifrån och bli sambos :) Fast vi ska flytta till en ny stad. Som jag förstår det rätt så bor ni fortfarande ganska nära era föräldrar? Ganska skönt det med! På vilket Universitet pluggar du?

Kram Ida!

2010-01-14 @ 22:08:58
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Patrik

Så fort jag vet vad jag har för kurslitteratur blir det till biblioteket och försöka få tag på ett exemplar innan alla andra studenter kommer åt dem =P

2010-01-17 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0