Hemkommna



Vi har "nyss" kommit hem kan man säga .. eller vi har varit hemma ett litet tag faktiskt .. har hunnit fixa vardagsrummet och sovrummet en aning .. och ätit god mat och fixat omkring .. jag är så himla nöjd just nu !

har fått tillbaka min dator med så det är så härligt att jag sitter och knapprar på den nu det är så soft! jag älskar min dator helt underbart !

vi har lite väl problem med vårat vardagsrum just nu .. vi hade ju tänkt att ha en stor bokhylla här inne för att få plats med saker och ting men nu har vi inte alls plats för den hyllan eftersom att vi har enorma soffor och sådant nu ! men det gör inte så mycket .. :p

Jag har det bra .. har en mormor och morfar som tar hand om Patrik och mig .. och jag har Patrik .. och en lägenhet och vi har det bra tillsammans !


Kommentarer
Postat av: Linda

Happy for you :) Och ser fram emot inflyttningskalaset ;)

2010-01-17 @ 21:56:50
URL: http://lindan1988.blogg.se/
Postat av: Patrik

Dina morföräldrar är bra dem =)

Du med älskling =)



Tycker om att vi gått från att tycka att lägenheten är rätt tom och hur vi ska lösa det, till att tänka att oj vad mycket det blev nu, hur ska vi se till att det inte ser för trångt ut =P



Älskar dig <3

2010-01-17 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0