Helt sjukt



gick och lade mig väldigt tidigt igår för att jag velade sova ut .. men tror ni det gick eller :/
Nej fan heller .. vi som har suttit och tyckt att det inte är minsta lyhört här i huset .. inte hört ett dugg förutom en unge som skriker i trapphuset .. men det är ett väldigt litet barn så det får man ta .. menar småbarn måste väl ha ett hem dom med ? :P
men igår stod jag inte ut .. grannen .. Patriks kompis spelade musik som var så hög att det lika gärna kunde ha varit jag som lyssnade på min mp3 direkt i öronen .. men eftersom att det är patriks kompis så velade jag inte gnälla .. när musiken inte tystnat vid halv elva tiden så pluggade jag igen mina öron med proppar ... vilket fick mig att somna .. enda problemet som det där med öronproppar förde med sig .. är att dom tydligen var så bra att jag inte har hört mobilen när den tjuter av sms , patrik som ringer eller mitt alarm som skulle fått mig att kliva upp imorse .. så nej jag sov gott tills kanske halv tio .. och min lektion som jag skulle haft slutade tio så jag såg ingen anledning till att traska iväg till den då .. så jag blev hemma idag .. kanske lika bra det så att jag kan återhämta mig från min förjävliga mardröm som jag hade inatt .. långvarig sådan .. riktigt hemsk och seg ..

-Drömmen handlade om någon snubbe som försökte ha ihjäl mig .. som fanns innen i lägenheten .. han bet mig .. skar mig .. slog mig .. var jätte stark och skrämde mig jätte mycket .. vaknade till flera gånger och gick runt och letade efter han .. så när jag väl somnar om .. kommer drömmen igen .. jätte länge.. jag skrek och försökte få hjälp .. men ingen kom ingen hörde mig för jag var så hes .. ringde patrik i sömnen men han trodde mig inte .. sista gången deömmen kom .. så bet han mig i vaden .. så hårt att jag skrek .. och vaknade av.. och skrek ännu när jag vaknade :S -

Inte den bästa natten kanske om jag får säga de själv .. men ah .. som jag skrev ovan jag blir hemma idag .. i min ensamhet .. jag hoppas på att pappa kommer förbi med en kavel åt mig så att jag kan baka något .. jag har nemerligen fått för mig att jag ska baka bullar .. är så sjuk sugen .. jag har allt hemma .. utom kademumma .. men det hade mamma och eftersom att jag endå ska ha kaveln av henne så kunde hon slänga med lite sådant med så att jag hade .. :) mamma kan vara snäll ibland ..
Det snöar och har sig utanför vilket jag inte alls gillar .. jag hade ju hoppats på att våren skulle komma snart men tydligen så kan man inte alltid få allt om man hoppas och önskar .. tydligen inte !

Pratade med patrik typ nyss med .. han fryser inte .. och det har han sin underbara flickvän att tacka för .. eftersom att jag packade hans väska som att han var ett litet barn .. sedan så tvingade jag med honom täckbyxor .. vilket han insesterade på att han inte behövde men tydligen så var det bra att dom följde med honom haha ..

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: jag ska utbilda mig till Socionom :)

2010-01-27 @ 17:50:34
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Linda

Taskigt det där med musiken måste jag säga ;P

2010-01-27 @ 18:55:19
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0