En ensam vecka



Snart är min ensammaste vecka än så länge över ..

Imorgon kommer älskade älskade Patrik hem till mig igen !
det ska bli så himla skönt att slippa sova ensam .. att slippa duscha , vakna , diska , underhålla sig själv .. helt ensam ! tror ingen riktigt inser hur jag är när jag är helt ensam .. ingen utav dom som inte sett mig helt själv .. känner inte igen mig själv ... vill inget orkar inget .. är bara som ett skal .. jag gillar det inte alls !
det som är så jäkla synd bara är att patrik åker igen efter typ ett dygn hemma :( han är inte alls hemma länge vilket suger APA .. men aja .. tydligen så måste han väl.. så jag får väl hoppas på att jag överlever .. jag hatar det bara .. jag kan inte sova själv ..och jag kan inte äta själv .. jag kan inte göra något när jag är helt ensam .. allt blir bara fel .. inget är bra och allt suger skit mycket ..


Har i varje fall nyss kollat på cyote ugly och nu är det herkules som hägrar för mig .. sedan ska jag krypa ned i min stora tomma säng .. och längta tills imorgon .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0