Dagen till ära ..



Har varit i skolan och lite så idag .. skoldagen var allmänt jobbig för mig idag bara orkade inte med ett dugg utav den trots att den bara varade mellan 12:45 - 14:15 så stod jag knappt ut .. känner mig jätte hängig och har ont i halsen och när jag rör på mig känns det som att hela jag ska gå sönder ..
så när jag kom hem så tog jag en liten vilopaus på sängen men nej jag kände mig inte ett dugg bättre .. snarare sämre .. så därför bestämde jag mig för att skippa matten ikväll och pluggar hemma istället, tycker det är lika bra att jag kan stanna hemma och vila .. jag ska ju endå plugga lite matte hade jag tänkt .. så får dom berätta imorgon på samhälle vad vi har för läxa tills nästa måndag .. känner att jag satsar lite mera på att kunna vara på samhället imorgon då vi har prov nästa tisdag så ! kan inte missa en sekund utav dom lektionerna då ju :)

har plockat lite här idag .. jag och älsklingen .. just nu är han och handlar lite så att vi kan äta när han kommer tillbaka och efter mat och disk får han ta och damsuga så ska jag torka golven så att det blir fräsht här .. för som det är nu så vill jag nästan gå med skor på mig här inne .. efter i lördags så är det spillt och grejs på govlen och varken jag eller patrik hade säkerligen orken att ta tag i det tråkigaste som finns igår typ hehe ..

han ringde nyss och berättade att han var påväg hem nu i varje fall skööönt de .. jag typ svälter ihjäl här så .. inte så vidrare bra ><
ska pilla lite med mina naglar med .. köpte på mig lösnaglar i lördags som jag tänkte testa .. nå billiga jäklar bara .. bara för att känna hur det känns med -långa- naglar då jag aldrig kan ha det i vanliga fall eftersom att mina naglar är så tunna och sköra av typ rejäl vitaminbrist .. så då kan jag ju testa lösnaglar .. och som sagt nå billigt skit först .. så får det bli antingen dyrare eller fixade om jag trivs med det :)

Fan vad goood min tallrik här brevid mig full med sallad ser ut måste jag bara påpeka .. lite synd att min mobil är inne på lagning och att min kamera gick sönder efter nyår .. så det får inte bli några bevis på hur god min tallrik är ..  men ni överlever nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0