Älskling och jag

Hehe ..
Jadu .. här sitter vi som två jönsar framför en varsin skärm och håller på med dittan och datten .. jag med att kolla runt .. sukta efter skor och kläder , medans han pluggar och tjatar på mig om att plugga matten .. men jag känner verkligen ingen insperation för det just nu .. inte det minsta .. kanske är för att jag är sjukis jag vet inte ..
Måste traska in mot stan snart vi med .. jag måste nemerligen lämna in min mobil som inte vill funka .. och han måste bort till högskolan för att låna sig en bok tydligen ..
När vi kommer hem i varje fall ska jag gnälla tills han färgar håret på mig så att jag slipper min -hej jag färgade håret senast förra året utväxt- den är inte skitsnygg så jag tackar verkligen mössan eller mössorna jag äger för tillfället och jag har gjort det ett tag dessutom ..

Lade tidigare idag in en beställning på lite saker och ting som är nödvändigt för våran överlevnad här hemma .. i detta fall bestod beställningen utav handdukar och sängkläder .. vilket är ytterst nödvändigt för att vi inte ska tvätta ihjäl oss här hemma : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0