Värdelös



jag känner mig helt och hållet värdelös .. helt galet värdelös .. sitter här och slänger in ett litet inlägg som jag hade tänkt krydda lite extra med en rå video från min mobil men nu är det bara så enkelt som att jag inte vet vart mina prylar som jag kan föra över saker från mobilen är .. dom är inte uppackade ännu tror jag .. ska ta och leta lite så får vi se om videon kommer upp senare ..

jag blir helt galen .. jag pluggar och jag pluggar känns det som men endå händer det inget .. inte ett dugg . jag förväntar mig ett stort fett rött IG på detta prov det kan jag ju lova .. för som det är nu så händer det inget .. . och det har inte med att jag sitter här för tillfället .. eftersom att man måste ta pauser annars går det ännu sämre .. provet är klockan 1800 idag .. så jag hinner ännu lära mig något hoppas jag .. vi får hålla tummarna för mig helt enkelt , samtidigt som jag håller tummarna mina för att det ska gå bra för Patrik uppe i jokkmokk så att han kan tjäna lite pengar åt oss .. vilket behövs .. hehe ..

Ska ta och leta en runda efter grejorna till mobilen nu .. heeejjs

- Uppdate De går segt att ladda upp min lilla råa video .. så jag bjuder på ett lite mindre blodigt kort istället .. >< -



Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: hihi! oj har du skärt dej =?!

2010-02-04 @ 15:29:06
URL: http://veronicaberggren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0