Jippie !



Så som jag har letat .. hela dagen har jag ägnat åt detta letande .. så kommer jag på denna briljanta idé att efter att ha suttit och sökt på google och olika boksidor i timtal så postar jag in det på facebook statusen .. och TUR som man har .. så har man självaste läraren som velade att man skulle läsa boken frånbörjan inne på facebook samtidigt .. så lätt som en plätt 5 minuter efter att jag postat det fick jag reda på det jag letat så länge efter .. är inte det toppen !

då återstod ju bara en sak till hitta boken hos någon försäljare .. vilket gick rätt fort att inse att den inte fanns , efter att jag sökt på isbn numret hos åtskilliga bokföretag gav jag upp letade reda på bibliotekets hemsida och vips där fanns den ju ! så nu är det bara att vänta på att älsklingen min ska komma hem . .så ska vi traska dit och låna boken :D hiih


Kommentarer
Postat av: Linda

Weeho :)

Nu tänkte jag göra ett försök att skriva på bloggen igen! Gnäll på mej om jag skriver för lite!

2010-02-22 @ 11:22:05
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0