Going CRAAAAAAAZY



Jag blir ärligt talat galen .. helt och hållet nu faktiskt .. jag känner mig som husets gnällkärring men faktum är att vi inte kunnat kolla på melodifestivalen eller filmen på 3an som går nu .. ENBART för att grannarna ovanför oss måste ha väldigt ont i magen samtidigt som dom försöker skrika ut det i någon slagt karaoke maskin eller dyligt medans dom hoppar i golvet .. alltså vårat tak .. för jävligt låter det hoppas för fan att ingen av dom där uppe försöker söka in till idol någonsin !

Jag är trött som tusan och vill inget hellre än att krypa ned i sängen med Älsklingen min och bara sova, men hur tusan ska det gå ? när grannarna låter så förfärligt illa och högt .. jag som är så massivt känslig för ljud dessutom kommer ju inte kunna blunda ens ..


Kommentarer
Postat av: Liiv

Vilken söt blogg :)

2010-02-15 @ 18:56:18
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0