Föda



Här ser ni min näringsfattiga bukfyllar föda .. nudlar kokade med pastakrydda och sedan pulverostsås med smör i .. riktigt nyttigt ;) det är gott ivarje fall och det är de första lagade som jag äter sedan i tisdags då älsklingen åkte .. dom som känner mig vet att jag överlever utan att äta om jag är ensam .. att bland det värsta jag vet är att äta själv och att laga mat till mig själv då blir därför otroligt svårt .. nästintill omöjligt .. därför är jag tp otroligt stolt över att jag tog tummen ur arselet och lagade mat .. nog för att de bara är nudlar och pulversås men endå ! de tog tid att göra .. eftersom att jag är snäppet bättre än alla andra och inte kör på snabbnudlar .. nej mina nudlar ska minsann koka länge dom .. tror dessa kokade hårt i 5 min innan dom blev -Al dente - men men .. de hade ju inte suttit fel med att dra till MAX och trycka i sig något flottigt och gott .. men då hade jag ju behövt ragga upp någon som vela följa mig med haha vilket jag inte orkar då dom flesta nog ätit sin middag närr klockan är strax 2030 hehe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0