Borde nog



Jag borde nog ta och gå till skolan .. klockan är snart 1700 och provet börjar 1800 det brukar ta ca en 20-30 min för mig att gå till skolan och nu vill jag vara där i bra tid innan så att jag hinner gå igenom allt innan jag traskar in på provet .. vill ju läsa igenom lite sista minutrarna innan provet liksom .. :)
måste dock klä på mig ordentligt blåser och snöar utanför mitt fönster så jag känner inte ens för att gå till skolan .. fryser och skakar som ett löv i vinden gör jag med så .. :S

ska ta mig en bit utav den otroligt goda korv jag har hemma här ! dock är den snart slut .. får hoppas att älsklingen tar med sig mera hem ifrån jokkmokk hihi ..


Känner mig helt suddig precis som bilden är bara för att jag skakar så mycket :o



En av världens godaste korvar ! -bilderna är klickbara-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0