Äntligen



Sådärja .. kom in på bloggen nu .. finally har försökt ett bra tag här nu ..
skrev i varje fall provet .. tror att jag skrev på 95% av frågorna så vi får väl hoppas att det duger för ett godkänt i varje fall .. jag siktar ju inte på något högre åtminstonde .. men ett G borde jag kunna skrapa ihop hoppas det ..

Nu ska jag ta och leta efter något att äta här i lägenheten .. inte för  att mat är något problem här utan mera för att jag inte orkar leta eller tillaga något till mig själv jag har lust att gå och köpa mig en stor fet pizza .. men jag vill inte äta den ensam .. så jag antar att jag måste bege mig ut i köket och söka något ätbart ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0