TOPPEN JUL.



Jag har nog haft den bästa julen! Och jag har fått UNDERBARA julklappar!
Nästan allt jag önskade mig faktiskt :D hur toppen är inte det ?


Plattång
Micro
Nikon d3000
Stavmixer

Kinect
spel till kinect
xbox spel
Nintendo DS
Spel till det
Massage grej
Hudkräm
Hello kitty Tofflor, klocka och Strumpor
Ljusstake till väggen
Brödrost
Kofta
Paradisask
Presentkort på IKEA

och för Presentkorten köpte vi det andra jag velade ha.. Alltså Ett bord till vardagsrummet, Matta, Tavellistar, Laptopstöd, Lite små saker och 524 LJUS :D hihi ..


Jag har firat julen i tre dagar dessutom.. Först en underbar julafton hos min mormor, sedan juldagen hos patrik mamma och slutligen annandagen hos hans pappa och paula.
Jag har hunnit med att kolla på mellandagsrean i sthlm och köpt mig en nyårsklänning och nytt löshår med!

Kommentarer
Postat av: Nilli

Kul att du fick vad du ville ha! Var har du köpt löshåret?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0