TÄVLAR ÄNNU EN GÅNG.





Emma www.crazyangel.blogg.se har ännu en tävling det har bara kryllat av dom i hennes blogg nu mot julen.

Nu gäller det bara att hålla tummarna för att det är min tur att vinna! då mitt löshår, eller ja ena delen av mina två tränsar som jag har i skallen med hjälp av clips försvann poff borta bara, jag har ingen aning jag.. Typ tappat den :S eller så har katterna käkat upp den.. Ytterst tråkigt tycker jag verkligen för min egen skull då jag nyss köpt det. för någon ynka vecka sedan :( och jag har vill ju ha långt fint hår till jul och nyår! jag menar vem vill inte ha det ?

Så ja hoppas att det är min tur att vinna denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0