RISIGT.



Jag känner mig stressad och helt förstörd.. '


Jag vet bara inte riktigt varför, tror det kan bero på att det är nyår imorgon och jag har ännu inte hittat ett halsband som passar till klänningen min, inte heller några strumpbyxor som jag anser passsande, jag tror nästan snart att jag kommer att gå utan både smycken och något på benen.. Men då får det väl vara så med antar jag!

Idag ska vi iväg en snabbis in till stan och kolla efter just strumpbyxor och halsband jag funderar även på att köpa något glittrigt det är nyår och då får man ju glittra eller hur!?..

sedan så ska vi iväg och handla maten inför imorgon med så fort Tommie slutat jobba bara :)

Någon mera än jag som har lite svårt att förstå att det är näst sista dagen på 2010 ?

Kommentarer
Postat av: Nilli

Sv okej, sätter din frisör i det då? Bor i norrköping och letar frisör och din jobbade väl i Söderköping?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0