Resumé

Januari - Jag och älsklingen flyttade in i våran lägenhet, - Kan inte riktigt fatta att jag bott här i snart 1år - Jag började också plugga på komvux..




Februari - Jag pluggade vidare och älsklingen började vara mycket borta och jobba :/ Jag skar mig även rejält i fingret..Jag fyllde 22 och det var alla hjärtans dag!




Mars - Patrik fyllde 24, Sussie kom hit efter alla år som hon och jag har bubblat på msn och hit och dit..
Vi festade och hade skoj. Spelade facebook spel och nördade mig.. Jag lärde dessutom Sussie att dricka vin!









April - Ja vad hände i april ? Jag hade mörkt fint hår och vi firade linda som fyllde 22 med fest, som älsklingen vad gör bakis efter.. Vi jobbade på sista april dessutom.














Maj -





Juni - Vi solade hos mormor, Cicci och Rasmus tog studenten, Vi var i uppsala och jobbade .. Vi träffade Sheldon för första gången dessutom!









Juli - Vi fick hem Gizmo! Och det var getawy rock.. Jag var i sjöbo och spillde lite godis, och så kom Patriks mamma och lillebror och vi var på Furuvik..















Augusti - Gizmo växte, vi hade kräftskiva , fick hem Sheldon, Sabina började se gravid ut :D Jag och Carro åkte till Oslo och jobbade..
'



September - Jag bakar bullar, Både katterna och Sabiina växer och gror :D




Oktober - Sabiina blir ännu tjockare,






November - STÖRSTA HÄNDELSEN HÄR ÄR ATT NAOMI FÖDS ÄNTLIGEN! Älsklingen rakar av sig håret och Rickard fyller år..



December -
Jag älsklingen och Lillebror jobbar i furuvik alla adventshelger, och håller på att dö av kyla, det är julafton och Jag är kanon nöjd med alla mina klappar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0