DET REGNAR KÖTTBULLAR..



Eftersom att min film som jag hade tänkt se verkar ha fått fötter och sprungit bor..
Så tog jag nästa film på min lista i huvudet. En störtskön klassiker om ni frågar mig, jag bara älskar denna film så jäklans mycket, jag har sett den över 500 gånger kan jag lova er. Då den först gick dagarna i ända på ppw när jag var mindre och jag satt hemma en hel vecka sjuk och bara glodde på filmen, sedan när jag köpte den så kollade jag på den varje kväll i typ ett års tid nästan. Det är helt sjukt att jag fortfarande tycker så bra om denna film.

http://www.youtube.com/watch?v=CUUgKj2i1Xc


Fast jag hade ju gärna velat se det regnar köttbullar.. undrar vart den är, har jag lånat ut den?
Linda,Sabiina Cicci är det någon av er som har filmen ?

Men men aja jag ska krypa ned i min favoritkofta - som råkar vara patriks - och kolla i min ensamhet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0