1 DECEMBER



Helt knäppt att det är december redan, jag tyckte nyss att det var augusti!
Det är väl inte alls längesedan, vart har månaderna tagit vägen ? vad har hänt ? vad har jag gjort ? har jag legat i koma och nyss vaknat eftersom att jag missat så mycket eller vad har jag gjort ?

Men ah det är alltså December nu, årets sista månad. Årets stressigaste månad vill jag gärna säga!
Jag och patrik har köpt EN julklapp och bestämt ut en till. inget mera.. det betyder att vi har det betyder att vi har ca 10 personer till att köpa till inräknat oss själva då men ändå.
Vad ska jag köpa ? hur ska vi finna tid?
När ska jag göra klart min hemsida ?
När ska jag få patrik att julstäda med mig, och när ska vi köpa den där skarvsladden vi behöver för julstjärnan i vardagsrummet?
Ja ni ser ! detta går inte vi måste spola tillbaka tiden lite!

Jag måste sätta mig och skriva alla julkort dessutom.
Och sortera tvätten som jag ska tvätta ikväll, och åka ut till mamma med alla skyltar till helgen, och prata med Lillebror så han är införstådd i hur han börjar och exakt vad som händer i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0