Vampyrer Suger.



Jag förstår inte riktigt vad alla har klagat på när dom sett denna film?



Menar jag tyckte den var nästan hysteriskt kul jag njöt utav filmen så att säga det var längesedan jag kollade på en sådan komedi! och då kollar jag ändå på film relativt ofta och har väl endå gått på bio minst en 5 gånger i sommar bara ..
så jag vet vad jag säger när jag kan säga att den var värd att se,
rolig helt enkelt! Dom hade väl kanske kunnat valt någon snyggare att spela Buffy men annars så.

Nu ska jag ta och borsta gaddarna och försöka fånga in mina kissemissar för att sova med mig i sängen som vanligt ! ska även ta och göra ett sista tappert försök med att ringa Älsklingen för att åtminstonde säga godnatt och sådant.
Menar vi har inte sätts på evigheter känns det verkligen som, jag åkte i onsdags och sedan dess har vi inte synts något det tär på mig att inte kunna träffa honom och det känns ännu värre när jag inte ens kan säga godnatt åt honom :(

Jag ska dessutom till skolan imorgon bitti, 8:30 ska jag vara där så önska mig nu lycka till att jag lyckas gå upp till skolan och överleva en hel dag utan att jag har Älsklingen som föser mig ur sängen och ger mig frukost. Är det meningen att jag ska lyckas med det själv imorgon?
jag är ju sjuk för gudsskull kommer inte palla.
Det är heldag dessutom så från 8:30 till 15:30 ska jag befinna mig i skolan utan att dö vill säga!
undra om Älsklingen har hunnit hem lagomt tills att jag har fått Lunch för då ska jag minsann höra om han vill äta Buffe med mig till lunch, så att jag slipper vara ensam under den åtminstonde.

Nu ropar Gizmo så jag får väl säga GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0