Tjolahopp



Idag vart det en heldag i skolan .. ända från 8:30-15:30 .. en riktig långkörare kan jag ju lungt säga .. men det gick bra dock är jag rätt ensam med att vara ung i klassen min vilket är otroligt tråkigt men men det är väl något man får leva med antar jag !

Efter skolan traskade jag och Hjärtat till söders zoo för att köpa nya möss till kissemissarna våra .. och även lite mat till Tottsi ..
Sedan gick vi ned mot torget för jag skulle träffa Sabiina .. Vi kollade på übersöta och småttiga bebiskläder .. helt bedårande åååh vad jag vll ha mig en egen ! men jag antar att jag  får vänta.
Träffade även på hennes mormor och mamma så vi stod och pratade med dom en bra stund hiih .. sedan begav vi oss hem till mig för att spela left4dead och äta kakor ! hiih så medans vi spelade så fick älsklingen laga mat så vi fick något annat i magarna än kakor och läsk haha ..



slänger in en bild på tjockisen eftersom att hon är så dålig på det själv ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0