Tisdag.



Har varit i skolan nu ikväll och så...

Har inte haft så mycket att skriva om idag eller något alls på de senaste dagarna om jag ska vara ärlig tror jag i varje fall.
idag så har jag inte gjort ett dugg .. utan jag har verkligen gjort ännu mindre idag än vad jag gjorde igår faktiskt. jag har sovit städat lite i badrummet, skurat badkaret och duschat, bokat tvättid för imorgon så då ska jag tvätta ifrån 14-22 på kvällen! Ytterst tråkigt om jag faktiskt får säga det själv men det är verkligen behövligt har knappt fått något tvättat på hela augusti bara för att den dumma tvättstugan har varit trasig, det har varit något fel hela tiden torktumlaren, dörren till en maskin, centrifugen till en annna maskin helt enkelt jätte jobbigt då man inte hinner tävtta allt och inte får sakerna torra heller för den delen. Inte okej alls !

Imorgon blir det att få allt rent i varje fall! precis allt ska bli rent så att man kan välja på alla sina älskade kläder igen utan att behöva inse "nehe det var visst smutsigt" för imorgon så blir allt rent helt toppen! väldigt jobbigt att slita ihjäl sig bara :p

Just nu så sitter vi och kollar på the mentalist tror jag att det heter och dricker polkagris te och äter en ostmacka massor med gott är det dessutom. När detta är slut.. mitt te alltså hade jag tänkt borsta tänderna tvätta bort sminket och krypa ned i säng med alla mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0