idag



Idag har jag inte suttit något framför datorn alls känns det som..


Jag gick aldrig till skolan imorse utan låg hemma och trodde minsann att jag åtminstonde skulle ta och dö eller något i den stilen. Älsklingen kom även hem imorse han med vilket vad skönt att inte behöva ligga i sängen själv och dö, han försvann dock till skolan och tillbaka men annars så.

Idag har det inte hänt mycket alls jag har kollat på två avsnitt utav true blood och så har vi handlat och lagat korvstroganoff mera än så är jag nog inte kapabel till i dagsläget för jag mår inte det minsta bra, Dock är det bara att bita ihop för imorgon kväller är det skolan som gäller webbdesign är det då för hela köret. Då hade jag tänkt att jag skulle må lite bättre och det borde jag göra tycker jag eftersom att det är tredje dagen på pencillinet då, så någon förbättring borde det väl ge tycker man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0