Hanna





Har legat på soffan och i sängen mestadels utav dagen. Gick in till stan tidigare för att träffa mamma och få tillbaka mina älsklingar, dom blev överlyckliga av att få komma till mig igen ..
stod och kramades med Gizmo vid Tant Grön hur länge som helst och han bara satt i famnen och kurrade och mös .. han velade inte in i buren igen utan vela bra gärna stanna kvar i famnen på mig..
men jag kunde ju inte så gärna bära honom i famnen ända hem ifrån stan, det hade nog inte funkat så bra och dessvärre hade det nog jag inte orkat det heller om jag ska vara ytterst ärlig utav mig!

Ligger och tänker på min mysiga dress som ni säkert kan se lite utav trots min hemska bild som jag gjort förfärlig.. jag vill bara bo i den hela tiden och önskar nästan att jag hade köpt mig en till sådan för den är wonderful! mysig som satan alla borde ha en varsin om jag får säga vad jag tycker.
Vilket jag självfallet får då det faktiskt är fallet att det är min blogg, även om jag kanske inte är den bästa på att uppdatera er som faktiskt läser den om vad som händer och fötter hela tiden, menar jag får ju mina ryck då jag är kung på att blogga.

Ja tänk till och med bättre än sveriges bloggdrottning som hon själv kallar sig Fröken Kissie. jag är bättre än henne på att blogga när jag väl får mina ryck, men då måste jag ju dessvärre även säga att jag har mina hemska svackor då jag som annars är så otroligt bra på att kladda ned och skriva av mig allt som jag tänker på .. jag som kan formulera mig och skriva ett helt a4 om dagen då jag bara kanske tvättade eller låg i sängen ..

Så kan jag endå få det långt som attan .. haha .. men så försvinner jag ned, och då kan jag inte skriva ett jota allt känns bara konstigt då. Jag måste nog ta och avrunda mig själv där, då jag måste ta och bestämma mig om jag ska platta håret eller inte för jag ska träffa Linda utanför SF om ca en halvtimma för vi ska minsann gå på bio ikväll vi. Vampyrer Suger hade vi tänkt oss att vi ska se utifall att det är någon som undrar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0