Blööööh




Sitter i soffan och känner hur sjuk tomt och ensamt det är här hemma .. ingen av mina älsklingar är hemma .. kissarna är hos mamma och dom får jag senare idag och Puttrik är uppe i Jokkmok där han jobbar .. Tott är i för sig hemma men hon är osocial.. vill inte alls komma upp varken igår eller idag har hon velat det .. jag har ingen bok att läsa för att dom är helt slut .. snart är mina serier slut med .. har börjat kolla på den sjukt extrema no lift serien toppbloggarna som dom sänder på aftonbladet, till och med så tråkigt har jag så då kan ni ju tänka er och börja undra .. kan inget göra för forex är stängt så jag kan inte växla in mina norska kronor heller för den delen .. väskan har jag ingen lust att packa upp ännu det är för sjukt jäkla tråkigt så det är liksom ingen ideé när man redan är så uttråkad som jag känner mig just nu .. det behövs inte ens städa här hemma .. för jag dammsög igår när jag kom hem .. dessutom så hade jag nog inte orkat med det heller .. ingen disk finns det att diska .. bara sängen som går att bädda .. men det är ingen idé det heller för den funderar jag på att ta och krypa ned i tills mamma är redo för att lämna mina kissar ..

Jag hade tänkt ta och skriva av mig i ett massa långt inlägg lite senare om vad som hänt och si och så i Oslo .. och resan dit och hem liksom .. men det får vi ta senare när jag känner att jag orkar .. jag har fått sådan sjuk träningsvärk i armar, ben och så har jag pissigt ont i ryggen dessutom ..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Bra dag idag hör jag ;O

2010-08-29 @ 13:15:51
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0