Vitlöksbaguette



Älsklingen skulle nyss göra två sådanna åt oss .. !

det lilla roliga är att han misslyckades och dom blev helt brända :D så nu ligger det två nya inne i ugnen och väntar på att bli klara -Mums-



Det blev inte allt för mycket cyklande för mig .. bara och endast tio ynka minuter men då började jag med detta igår med så .. mitt mål är att innan nästa vecka ska jag cykla en halvtimma om dagen på träningscykeln ! och så ska jag ut och gå mera och grejs .. sedan är mitt mål att nästa gång jag åker till min mormor i slutet av Maj, så ska jag ha gått  ned åtminstonde 5 kilo ! och innan sommaren är över ska jag ha gått med tyttligare 10 kilo ! så är jag nog nöjd sedan ska folket se :D

Måste tillägga att FAAAN vad härligt det är att både sitta vid datorn och blogga när man har någon som masserar fötterna på en samtidigt :D



Denna kropp ska jag ha tillbaka och den ska vara förbättrad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0