Sååå sliten !



Ligger i soffan med datorn för tillfället ..och begär att älsklingen ska sätta på vatten för the åt mig så att jag kan dricka det och sedan krypa till kojs med honom och datorn för lite serie tittande :D vet att klockan inte är så mycket för vissa men vi hade bestämt att vi skulle lägga oss klockan 19:00 och nu kommer vi inte komma i säng före 20:00 vilket betyder att vi antingen kommer somna senare eller kolla på mindre big bang theory .. hihi

Idag så fyller min mamma år .. hon blir riktigt gammal
hela 47 år gammal blir hon minsann ! så grattis till henne !


ska bli så himla skönt att få lägga mig snart :D jag längtar otroligt efter min härliga säng :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0