Pust och stånk..




Sitter här .. ännu kanske jag ska säga, nästan så. för undertiden sedan senast så har jag hinnit med att fixa mig helt och hållet inför kvällens jobb .. ska bara byta tröja så är jag klar sedan .. eller nej jag måste lägga ned en tjockiströja i väskan med så att jag kan bege mig hemmåt klockan 3 inatt utan att frysa ihjäl mig. För det har jag ingen lust alls med så det så !

Jag börjar dock känna mig sjuk vilket inte är ett dugg konstigt när det gäller mig, jag är liksom helt van med detta.. jag blir alltid sjuk när det gäller ursh och tvii ...

jag är lite orolig för hur kvällen kommer att gå, jag vet att det kommer gå bra eftersom att jag gjort detta förut det är bara en ny apparat men den har jag ju redan pillat på och verkar inte det minsta svår .. vi får se om det är något henke måste visa mig när jag kommer dit .. jag börjar 23:00 men hade tänkt vara där lite innan .. så får vi se om det är henke eller någon annan som är där när jag kommer.. återstår att se :)



Jag känner för att knäppa Massvis med egoistiska bilder på mig själv men vädret tillåter inte det riktigt fast just nu hade varit en bra tid för det då jag känner mig otroligt söt just nu .. ungefär som för någon dag sedan då var jag riktigt söt med !


Kommentarer
Postat av: Linda

uuh jag såg det! Nattjobb ju :/

2010-04-09 @ 21:49:44
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0