Måndag.


Måndag och jag har missat skolan, kände att det var viktigare att prata med hälsocentralen och handla hem lite ätbart, någon som håller med mig ? jag får plugga extra mycket nu i helgen på väg till och från sthlm .. menar på en buss i typ 3 timmar har man inte så mycket annat att göra så då kan jag likagärna plugga haha .. det känns som att jag missar varje dag i skolan just nu .. men jag har så mycket annat att göra att jag inte riktigt har tid med att gå i skolan :(
Men nu är jag hemma här .. och ikväll MÅSTE jag gå till Matten . det MÅSTE jag bara ! innan dess ska jag ta och fixa till håret och bädda sängen lite snygga till här hemma .. jag vet inte riktigt men Patrik är en jäkel på att stöka ned här hemma hahah .. sortera tvätten ska jag nog göra också så att det är klart tills imorgon !

Jag  har något så fruktansvärt ont i magen dessutom, det känns som en mensvärk gånger 10 ungefär .. som en mensvärk utan smärtstillande för att vara konkret ! och plus på det så gör det så ont i käken just nu att jag tror att jag snart lägger mig ned och gråter tills jag dör .. bara det att jag inte kan gråta för det gör för ont i käken utav det med .. så länge jag sitter med munnen stängd och ser sur ut är det ganska lindrigt men nej ursh jag vill inte detta något mera .. kan någon byta käke med mig ? jag kan byta nu bums !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0