Härligt !



Faaaan vad härligt det är att vara vaken i tid varje dag :p visst idag har vi sovit lite länge .. jag sov ända tills klockan 9 men vad tusan :P hela påsken har älsklingen och jag klivit upp halv nio och varit vaken sedan ca 8 .. precis så som jag vill ha det ! man får ju ut så mycket mera utav dagen när det är såhär .. :P hihi ..

Idag eller alldeles strax så ska jag sätta mig och sortera tvätten eftersom att vi ska tvätta klockan 10, sedan ska vi måla lite här hemma .. har två ramar och två stolar att måla .. ramarna går prima inomhus men stolarna måste vi nog vänta lite med och göra ute då vi måste sandpappra som så förärligt ..
Sedan har jag planer på att skriva klart mitt arbete om ätstörningar och leka lite med Tott så hon känner sig hemma här :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

nja, hoppar nog pulverdieten jag. man går ju upp skiten igen när man börjar äta :p

2010-04-07 @ 10:32:10
URL: http://alrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0