Godmorgon !



Tjenixen ..

Här hemma har vi varit vaken sedan strax före 8 imorse, blev inte allt för mycket sömn för mig inatt om man säger som så tyvärr .. men uppe i tid var jag endå !

Så nu sitter jag här och kollar på min älskling som sitter och knapprar på sin dator .. jag funderar lite smått på om jag ska ta och traska in i duschen och fixa mig redo inför dagen som vaknar upp här! Jag vet bara inte om jag riktigt orkar :o är inte alls på humör för något idag utan jag vill bara lägga mig i sängen och försöka sova så att jag blir piggelin fast det går ju inte .. tråkigt nog , så nixx det får säkert bli en vända på cykeln sedan bums in i duschen och sedan bädda sängen och röja upp lite här, jag vet inte riktigt hur vi lyckats men i förrgår och igår har vi lyckats stöka ned här enormt enligt mig och det gillas inte så det blir till att städa undan det idag !

städa på bänkarna i köket och röja upp i vardagsrummet bort med alla saker som inte ska vara där .. och fixa i ordning Totts kartong där vi har sakerna åt henne ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0