Frukost !




Sitter här med älsklingen mitt emot som vanligt och tuggar i mig min älskade frukost, jag förstår inte riktigt hur jag kan överleva utan min älskling då skulle jag ju aldrig äta frukost .. vilket inte är så bra ..

Idag så ska jag jobba .. eller nej inte idag utan ikväll till och med .. från 23-03 ska jag jobba .. och vi får allt se hur det går med den saken, igår hade jag redan somnat innan klockan var 23 och nu ska jag börja jobba då ! jag har ingen aning om hur jag ska hålla mig vaken men det löser sig säkert ska vi se, det borde ju inte vara några problem med att hålla sig vaken några timmar extra .. jag har ju faktiskt sovit nästan 12 timmar inatt så jag är ju utvilad till MAX  vilket är toppen ..


Passar på att drömma mig bort lite, bort från detta skitväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0