FOOOOOOD




Älsklingen och jag började med att sova bort hela dagen typ, vi vaknade halv tolv idag vilket är helt klart inte okej annars men eftersom att jag var hemma till klockan fyra imorse så är det mera okej, vi somnade väl runt en halv 5 imorse och sov till halv 12 så ah :)

Idag har vi bara suttit i soffan och kollat på film och serie, först såg vi the bounty hunter som var sjukt bra ! helt klart en toppen film så alla som ännu inte sett den måste kolla på den :D sedan har vi spenderat dagen med att kolla på the big bang theory eftersom att jag ligger en hel säsong före älsklingen har jag lovat att kolla ikapp med honom så det är vad vi håller på att göra just nu ! vi är inne på avsnitt 14 utav 17 säsong 1 just nu ! så vi har lite framsteg avsnitten är ju bara ca 20 minuter långa så det går nog rätt fort detta :)

Jag ska jobba ikväll eller tjaa inatt med inte alls mycket det är ju bara en 4 timmar men det blir i varje fall några slantar och det behövs ju alltid :-)

Och så till saken så som runbriken lyder så har detta inlägg något med mat att göra och så är faktiskt fallet !
Nu är det så att jag är en ganska så grym kock om jag får säga det själv och alla som någonsin smakat på min mat kan hålla med mig antingen i en stilig liten kommentar eller tyst för sig själva ..

Aja till detta behövs

2 burkar tonfisk i olja
2 burkar krossade tomater
1 burk champinjoner
3 rivna morötter
4 msk Turkisk yoghurt ( som tydligen är grekisk ) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6922973.ab
Makaroner av valfri sort och mängd
svartpeppar
citronpeppar
salt

Koka makaronerna i en kastrull, häll sedan i alla andra saker i en annan och låt det koka ihop medans du river morötterna. Jätte enkelt och det blir supergott ! servera i en djuptallrik med morötterna på sidan ! Snabbt och helt klart jätte enkelt, det som tar längst tid är makaronerna !

Nu ska jag och älsklingen återgå till TBBT innan jag måste börja fixa mig för jobbet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0