Awesome !



Helt sjukt bra detta känns ..

Patrik får tillbaka en lagom liten summa när skatten kommer tillbaka vilket var behövligt kan jag lova, det är inte så mycket men det duger och blir bra :) synd bara att jag inte får tillbaka något utan har nolltaxat de senaste åren vilket inte är så toppen men endå .. det här är ju bara bra det !

Just nu så står älsklingen och förbereder maten här hemma .. och jag plockar och plockar känns det som, jag har i varje fall städat älsklingens garderob så nu är det bara min helvetesgarderob kvar att städa utav dom två .. sedan vill jag röja upp och lägga allt i ordning i linneskåpet med men det får bli någon annan gång .. har plockat i ordning i köket med så nu är det bara vardagsrummet kvar men det går fort bara jag sätter igång vet jag ! när älsklingen är klar med förberedandet av maten så ska han få skruva ned och sätta upp en ny spegel i hallen !! och sedan dammsuga så ska jag torka golven hehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0