Äntligen !



Sådärja !

Mitt hår är åter tjockt och långt och fint .. eller nej det sista ljög jag på det är inte det minsta fint för tillfället .. det ser ut som ett skatbo om jag ska vara ärlig men snart så eftersom att älsklingen ska till och platta mitt hår så att det blir fint och glänsande !

En annan sak som också är äntligen är att jag skivit klart ett arbete som ska redovisas imorgon bitti .. ett arbete om ätstörningar och grejs ..så nu håller vi tummarna för mig och hoppas på att jag inte fegar ur och äter upp tungan .. för det vill vi ju inte att det ska hända .. åtminstonde inte jag ! och ingen annan heller hoppas jag !

Eftersom att jag är klar med alla mina sysslor för dagen så ska jag försöka övertyga älsklingen om att kolla på big bang theory med mig resterande utav kvällen .. då jag skulle gått till matten idag men helt och hållet kände att det var bättre att jag gjorde klart arbetet för imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0