Vaken ..



Hur kan man vakna av att sketet sms .. som bara vibirerar ... ? men inte utav 4 samtal som både låter illa och vibirerar ? skumt det där i varje fall .. hade bett Carnie att väcka mig .. men ikke de gick inte för 4 samtal och annars så lättväckta Hanna vaknade inte så nu känner jag att dagen är lite smått förstörd hinner inte med det jag borde ha gjort nu på morgonen .. men det är bara att ruska av sig det och försöka fixa imorgon istället :)

Har ont i höger ögat har jag med jag typ ser suddigt på det och de gör ont .. ont som tusan är lite jobbigt då jag känner mig helt halvblind .. på höger ögat har jag nog bäst syn annars med för täcker jag ögat ser jag ännu mindre med bara vänster än vad jag gör med ett kaputt högeröga och ett vänster haha .. inte bra ..

ska väl ta och traska upp ur sängens sköna nu varma vrå här jag .. måste ned och dricka lite saft hihi .. ta en dusch och leta reda på lite väl behövda papper till senare idag måste jag med göra ..
Idag ska jag tok hoppas på att posten kommer med något roligt till mig med ! har ju väntat i en evighet nu känns det som på min tröja och mina skor så nu känner jag att det är dags att dom kommer till mig ! vill ha mina söta höst/vinter skor nu när jag kollar ut det vill jag verkligen hiih .. och en tjocktröja skulle ju inte heller sitta fel, nej klart de inte skulle göra de ..
Beställde lite saker igår med .. först smink och så med mamma från yves haha .. sedan en kofta och en weekend väska från Halens haha .. jag måste verkligen sluta beställa saker hela tiden är ju tokfattig ja :p så fort mina pengar kommer in på kontot försvinner dom bums bara för att jag sitter och beställer kläder heeeeela tiden haha ..
Jag måste ha ett jobb snarast .. helt NU ! okej jag skickade ut lite ansökningar igår .. men det är väl inget som jag kommer få har jag på känn utav .. så är det någon där ute som känner för att ge mig ett jobb eller vet något som skulle passa mig .. hojta till jag är portabel .. behöver alltså inte vara här i gävle .. kan likagärna vara nere i typ örebro eller sådant .. ett jobb är ett jobb så..

ska ta och åka till mormor med måste jag göra har sjutit upp det alldeles för länge .. och när jag väl är där ska jag passa på att skriva ut lite cv:n kanske lämna till någon butik vid henne ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0