Vad har hänt med mitt öga ?





Läskigt eller hur .. eller både läskigt och äckligt heter det minsann .. och ont som tusan gör det med .. och jag som ska festa på fredag .. med detta öga går det tusan inte !! jag måste fixa det .. men jag vägrar gå till HC .. där har jag varit så mkt på sistonde .. 

Ah .. just ja .. kan man ha håret typ såhär .. om jag ska festa .. jag orkar inte ha de lockigt och inte heller rakt .. detta är väl ett bra mellanting ? .. något jag dessutom bara haft en gång tidigare när jag festat haha ..

mitt hår är inte gult som de ser ut på bilder måste jag påpeka ! fast just på denna ser de inte så gult ut .. ser mera ut som senap .. typ brun/gul .. :s knäppt .. aja bara jag får tummen ur arselet så ska jag minsan ta och fixa till mitt hår en aning .. både saxa av det och färga det till en mera höstig färg hiih ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaah vad har hänt???! Fixa!

2009-09-03 @ 08:54:55
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0