Uääääh..



Jag har ont i halsen som tusan .. Ligger här på sängen och känner mig mera död än levande varje gång jag sväljer eller något liknande .. funkar inte alls .. annars mår jag dock toppen .. hihi jag har kommit på att jag måste sova otroligt stilla :o för jag somnade visst i telefonen igår .. då jag hade den liggandes på örat .. och gissa hur jag vaknade .. Jo precis .. mobilen låg på örat när jag vakade med .. hur tusan lyckas jag ligga så stilla och sova ? dog jag inatt och blev återuplivad imorse eller ?

hur som hellst .. det återstår att vara ett mysterium .. jag måste snart palla mig upp från sängen och slänga mig i duschen vilket jag ännu inte orkat göra hah ..


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas du är frisk snart!!

2009-09-23 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0