Söndag !



Jag har sjuuuuukt tråkigt !! .. har i varje fall pallat mig in i duschen nu.. får väl se om jag orkar ta och sätta på mig några kläder eller om jag ligger kvar här i handduken och bara ligger hah .. borde ju rycka upp mig det vet jag ju .. men jag har ju så otroligt ont i halsen ..

Just ja .. hur har jag lyckats .. jag har fått ett skavsår .. under ett sår .. hur lyckas jag med det ? var inte där igår .. men nu minsann .. så mitt äckliga sår på foten går det att trycka runt eller hur jag ska säga .. för det är ovanpå en vattenblåsa nu :S inte soft .. inte det minsta det kan jag ju lova !

Wäääääääh .. hungrig börjar jag dock bli .. men jag vet inte vad jag vill ha.. helst skulle jag vilja ha en stor flottig pizza .. men endå så känner jag inte ett dugg för det .. jag vet inte riktigt vad som jag är sugen på .. förutom pizza som jag inte vill äta men endå är sugen på .. åååh jobbigt ..

och TUSAN vad jag är bra på att gnälla haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0