sjuk sjuk sjuk



Jag orkar inget .. ligger i sängen .. hostar tills jag kräks slem .. ja precis .. skitmysigt är det inte !
Jag känner att jag inte orkar göra det minsta .. jag vill bara ligga här på sängen och vänta på att jag blir frisk .. eller åtminstonde friskare .. för detta går inte .. jag har något slags blandning av torrhosta och slemhosta .. eller tjaa .. alltså när jag hostar bränner det i hela bröstet och gör ont som tusan .. men samtidigt så hostar jag tills jag spyr slem .. hur går det ihop ?

aja .. ska ta och starta svärdet i stenen nu och glo på den ett tag här .. får se om jag har ork nog att ligga och se hela .. annars får jag väl ta bomberman pauser haha :D



Han <3

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Hej Snygging!!



Tycker du ska ta och vara med i min roliga tävling i min blogg! Hemlig present och den avslutas vid midnatt!! Så bara att skynda skynda :D



KRAM!!

2009-09-21 @ 16:55:33
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0