Sängläge



Har legat i eller på sängen heter det väl endå kanske när den är igenbäddad haha, aja i varje fall så har jag legat här hela dagen i princip .. jag har rört mig härifrån för att gå till badrummet och ned till köket .. typ petat i mig lite kyckling nu .. och tidigare har jag ätit hårtbröd och en kaka haha.. annars har jag levt på mitt älskade citronvatten typ :o bara legat i sängen och hostat , sovit , smsat , pratat i telefonen och kollat på idol haha

jag vill ha nästa helg nu bums !! bara det att då vill jag hoppas på att jag blivit frisk och så planerar jag på att ta det lite lugnare än vad jag gjort denna haha

just nu så kollar jag på bring it on .. hehe den nyaste, visserligen har jag sett den några gånger redan men den är bra det är den , filmen får mig att skratta och folk som känner mig vet att det är ett stort plus i kanten på alla filmer !



funderar typ på att bädda ned mig med .. trotsa klockan och försöka sova till filmen ..måste bara se till att prata med Carnie innan .. vill inte sova annars iiiiih ..


Du du DUUUU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0