Olja



sitter här på sängen med handduken hårt åtknuten eller hur jag ska förklara mig .. helt inoljad som bara den .. fingertopparna glider på tngenterna .. och jag ångrar sjukt mycket att jag inte bara tar tummen ur arselet och äter mina vitaminer så att naglarna håller sig hårda och hela så att det går lite lättare att skriva i tillfällen som detta .. har precis kommit upp från ett hett skönt bad med skum och olja i !
och de är inte bara olja i badet nejnej det dög inte för mig idag .. jag kände att det var viktigt att hålla mig mjuk som en baby därför är jag helt insmord nu med, jag tror dock att oljan börjar sjunka in helt snart .. på kroppen i varje fall på fingrarna är det lite värre vet inte riktigt varför men ah.. ska ta och palla mig till kiorren eller ICA efter att jag fått på mig lite paltor .. känner att jag behöver kolsyra .. haha .. loooooooka MUMS !!
måste komma ihåg att jag ska plingelinga en signal eller två till Fäägiiten med för nu har jag ju badat klart haha .. plocka lite på mitt rum med .. vet inte vad det är för fel på detta golv riktigt ..
men saker verkar dras till det om man säger så .. jag dammsög i måndags och det syns INTE nu om man säger som så ! jag vet inte vad det är för fel .. jag vill tillbaka till rummet hos pappa ..
med heltäckningsmattan .. där behövde man aldrig dammsuga eller torka golven .. eller ja aldrig torka golvet .. och dammsuga kunde man göra typ en gång i veckan eller till och med varannan ..
för de blev inte smutsigt eller dammigt .. men här hemma .. nej minsann här måste man dammsuga en 3 ggr  i veckan för att det ska hålla sig normalt whats up whit that ?

Vad ska man ha på sig för kläder idag ? det ser ut som att det är vinter ute .. så jag antar att det är dagt att bege sig ut i förrådet och hämta in dunjackan ? eller klarar jag mig på ylle ? skinn är på tok för kallt det vet ju varenda jäkel i varje fall ..
Nu börjar jag få solen i ögonen med .. den tittar fram mellan dom förbaskade mörka tjocka molnen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0